Výsledky vyhledávání
- Spotřebitelské chování : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2011 . 138 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingový výzkum / Jozefína Simová . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2010 . 138 s. [1, z toho volných 1]
- Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009 . 140 s. [1, z toho volných 1]
- Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009 . 176 s. [1, z toho volných 1]
- Mezinárodní marketing / Pavel Strnad, Andrea Krausová . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2008 . 129 s. [1, z toho volných 1]
- Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2006 . 173 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingový výzkum / Jozefína Simová . Liberec : Technická univerita v Liberci, 2005 . 121 s. [1, z toho volných 1]
- Základy marketingu : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková . Liberec : Technická univerzita, 2005 . 202 s. [1, z toho volných 1]
- Úvod do marketingové komunikace / Zuzana Švandová . Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2002 . 110 s. [1, z toho volných 1]
- Průmyslový marketing / Pavel Strnad, Světlana Myslivcová . Liberec : Technická univerzita, 2001 . 119 s. [1, z toho volných 1]