Výsledky vyhledávání
- Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski . Brno : Lingea, 2022 268 stran [1, z toho volných 0]
- Tvorba vydělávajícího webu : krok za krokem / Hanka Čajková . [Bratislava] : Dognet, 2021 192 stran [1, z toho volných 1]
- Hrdinové digitální doby : 28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy / Lucie Medková a Klára Vorlíčková . [Praha] : P2M Consulting, s.r.o., 2019 612 stran [1, z toho volných 1]
- Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young . Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 288 stran [1, z toho volných 1]
- Data in digital advertising : understand the data landscape and design a winning strategy / Dominik Kosorin . Prague : Dominik Kosorin, 2018 181 stran [1, z toho volných 1]
- Kritický pohled na marketing / Štefan Ihnat . Praha : Critical works s.r.o., 2017 123 stran [2, z toho volných 2]
- Dynamické reklamy : krok za krokem / David Bauckmann . Praha : No Limits Art s.r.o., [2017] ©2017 71 stran [1, z toho volných 1]
- Marketing na internetu / Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška . V Plzni : ZČU, 2015 157 stran [1, z toho volných 1]
- Obsahový marketing / Tomáš Procházka, Josef Řezníček . Brno : Computer Press, 2014 . 224 s. [1, z toho volných 1]
- Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání : se souvisejícími dokumenty, formuláři, doporučenými postupy a metodickými výklady : komentář / Vladan Rámiš ... [et al.] . Praha : Linde Praha, 2012 . 132 s. [1, z toho volných 1]