Výsledky vyhledávání
- Krizový management pro malé a střední podniky / Marie Mikušová . Bratislava : Wolters Kluwer, 2014 . 307 s. [1, z toho volných 1]
- Hodnotový management a marketing malých a středních firem. II, Management malých a středních firem / Josef Dobřický . Brno : Sting, 2006 . 126 s. [1, z toho volných 1]
- Hodnotový management a marketing malých a středních firem. III, Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes . Brno : Sting, 2006 . 30 s. [1, z toho volných 1]
- Drobné podnikání : studijní text pro kombinovanou formu studia / Vojtěch Koráb, Eva Doležalová . Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2006 . 82 s. [1, z toho volných 1]
- Podnikání malé a střední firmy / Jaromír Veber, Jitka Srpová a kolektiv . Praha : Grada, 2005 . 304 s. [2, z toho volných 2]
- Marketingové řízení malých a středních podniků / Karel Havlíček & Milan Kašík . Praha : Management Press, 2005 . 171 s. [2, z toho volných 2]
- Bezpečnost a ochrana zdraví při práci v malých a středních podnicích : příručka pro zaměstnavatele / L. Baron ... [et al.] . Praha : Státní zdravotní ústav : Tigis, 2004 . 75 s. [1, z toho volných 1]
- Krátká zpráva o problematice malých a středních podniků v České republice / Danica Krause, Jaroslav Kux . Praha : Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2004 . 24 s. [1, z toho volných 1]
- Duševní vlastnictví jako zdroj kvalitativního rozvoje : obecná orientace a nejdůležitější webové stránky pro malé a střední podniky (MSP) . [Praha] : Úřad průmyslového vlastnictví, 2004 . 138 s. [1, z toho volných 1]
- Malé a střední podniky : konkurence a aliance v Evropské unii / Leo Vodáček & Oľga Vodáčková . Praha : Management Press, 2004 . 192 s. [2, z toho volných 2]