Výsledky vyhledávání
- Firemní komunikace a řízení reputace / Vladimír Bystrov, Miloš Růžička . Brno : Masarykova univerzita, 2006 129 stran
- Studijní opory II : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 . 188 s.
- Marketingové komunikace a kultura / Dušan Pavlů a kolektiv . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2005 . 156 s.
- Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 . 34 s.
- Marketingová komunikace a přímý marketing / Marie Hesková a kolektiv . Jindřichův Hradec : Oeconomica, 2005 . [6], 174 s.
- Marketingová komunikace v oboru služeb / Peter Stoličný . Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2005 . 300 s.
- Studijní opory III : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 . 108 s.
- Studijní opory I : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 . 191 s.
- Marketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004 . 130 s.
- Marketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv . Praha : Oeconomica, 2004 . 127, 28 s.