Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth p0004745 xodb^"
  1. Spotřebitelé a marketing / Jan Koudelka .  V Praze :  C.H. Beck,  2018  xix, 354 stran   [1, z toho volných 1]
    Spotřebitelé a marketing
  2. Marketingový význam body image / Jan Koudelka a kol. .  Zlín :  Verbum,  2012 .  228 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingový význam body image
  3. Spotřební chování / Jan Koudelka .  Praha :  Oeconomica,  2010 .  158 s.   [1, z toho volných 1]
    Spotřební chování
  4. Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  254 s.   [1, z toho volných 1]
    Spotřebitel
  5. Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra .  Praha :  Vysoká škola ekonomie a managementu,  2007 .  257 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing: principy a nástroje
  6. Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka .  Ústí nad Labem :  Vysoká škola ekonomie a managementu,  2006 .  227 s.   [2, z toho volných 2]
    Spotřební chování a segmentace trhu
  7. Segmentujeme spotřební trhy / Jan Koudelka .  [Praha] :  Professional Publishing,  2005 .  145 s.   [2, z toho volných 2]
    Segmentujeme spotřební trhy
  8. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  2002 .  209 s.   [1, z toho volných 1]
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  9. Spotřební chování a marketing / Jan Koudelka .  Praha :  Grada,  1997 .  191 s.   [2, z toho volných 2]
    Spotřební chování a marketing
  10. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu : pro studenty podnikohospodářské fak. / Hilda Bártová, Jan Koudelka .  Praha :  VŠE,  1994 .  121 s.   [2, z toho volných 2]
    Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu : pro studenty podnikohospodářské fak


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.