Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 15  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth p0006110 xodb^"
  1. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  V Praze :  Oeconomica,  2012 .  319 s.   [1, z toho volných 1]
    Homo spotřebitel
  2. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  V Praze :  Oeconomica,  2009 .  206 s.   [1, z toho volných 1]
    Homo spotřebitel
  3. Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  194 s.   [1, z toho volných 1]
    Marktforschung in deutscher Sprache
  4. Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  254 s.   [1, z toho volných 1]
    Spotřebitel
  5. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. II. díl / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2003 .  91 s.   [1, z toho volných 1]
    Výzkum trhu v německém jazyce
  6. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. 1. část / Hilda Bártová .  Praha :  Oeconomica,  2002 .  47 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  7. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  2002 .  209 s.   [1, z toho volných 1]
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  8. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu : pro studenty podnikohospodářské fak. / Hilda Bártová, Jan Koudelka .  Praha :  VŠE,  1994 .  121 s.   [2, z toho volných 2]
    Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu : pro studenty podnikohospodářské fak
  9. Výzkum trhu a chování spotřebitele / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  Praha :  VŠE,  1993 .  72 s.   [1, z toho volných 1]
    Výzkum trhu a chování spotřebitele
  10. Marketingový výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Economia,  1991 .  107 s.   [3, z toho volných 3]
    kniha

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.