Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 14  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth p0006763 xodb^"
  1. Retail marketing / Milan Postler, Vladimír Bárta .  Praha :  Press21,  [2020]  ©2020  150 stran   [1, z toho volných 1]
    Retail marketing
  2. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  V Praze :  Oeconomica,  2012 .  319 s.   [1, z toho volných 1]
    Homo spotřebitel
  3. Retail Marketing / Vladimír Bárta, Ladislav Pátik, Milan Postler .  Praha :  Management Press,  2009 .  326 s.   [2, z toho volných 2]
    Retail Marketing
  4. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  V Praze :  Oeconomica,  2009 .  206 s.   [1, z toho volných 1]
    Homo spotřebitel
  5. Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  194 s.   [1, z toho volných 1]
    Marktforschung in deutscher Sprache
  6. Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  254 s.   [1, z toho volných 1]
    Spotřebitel
  7. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. II. díl / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2003 .  91 s.   [1, z toho volných 1]
    Výzkum trhu v německém jazyce
  8. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  2002 .  209 s.   [1, z toho volných 1]
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  9. Výzkum trhu a chování spotřebitele / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  Praha :  VŠE,  1993 .  72 s.   [1, z toho volných 1]
    Výzkum trhu a chování spotřebitele
  10. Propagace / Vladimír Bárta .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  1993 .  45 s.   [1, z toho volných 1]
    Propagace

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.