Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth p0042427 xodb^"
  1. Diagnostika : pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky / Vladimír Hrabal, st., Vladimír Hrabal, ml. .  Praha :  Karolinum,  2002 .  199 s.   [2, z toho volných 2]
    Diagnostika
  2. Vybrané poradenské směry : teorie a strategie / J.V. Drapela, Vladimír Hrabal .  Praha :  Karolinum,  1995 .  85 s.   [1, z toho volných 1]
    Vybrané poradenské směry
  3. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka / Vladimír Hrabal .  Praha :  SPN,  1989 .  198 s.   [2, z toho volných 2]
    Pedagogickopsychologická diagnostika žáka
  4. Jaký jsem učitel? : metody získávání poznatků o vlastní vzdělávací činnosti / Vladimír Hrabal .  Praha :  SPN,  1988 .  156 s.   [2, z toho volných 2]
    kniha
  5. Diagnostika I : pegagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky / Vladimír Hrabal sr., Vladimír Hrabal jr. .  Praha :  SPN,  1988 .  226 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  6. Teorie a praxe výchovného poradenství / Marta Klímová...[et al.] .  Praha :  SPN,  1987 .  260 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  7. Sociální psychologie pro učitele : základní pojmy a pedagogické aplikace / Vladimír Hrabal, Zdeněk Helus .  Praha :  SPN,  1987 .  153 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  8. Sociální psychologie pro učitele : základní pojmy a pedagogické aplikace / Vladimír Hrabal, Zdeněk Helus .  Praha :  SPN,  1986 .  153 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  9. Sociální psychologie pro učitele : základní pojmy a pedagogické aplikace / Vladimír Hrabal, Zdeněk Helus .  Praha :  Univerzita Karlova,  1984 .  153 s.   [1, z toho volných 1]
    Sociální psychologie pro učitele
  10. Učeň 1978 / Hlav. aut. Ivan Švanda ; Spoluaut. Vladimír Hrabal ; Spoluaut. Alexander Fazik .  Praha :  SNTL,  1980 .  140 s   [1, z toho volných 1]
    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.