Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth u0000292 xodb^"
  1. Lösung von Marketing-Schnittstellen / Gustav Tomek, Věra Vávrová .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2006 .  26 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  2. Kulturelles Selbstverständnis und Fremdimage der Firma Laurin & Klement in der Frühphase ihrer Entwicklung (1895-1910) / Maria Hammerich-Maier .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2006 .  42 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  3. Institucionální pohled na systémy zdravotní péče / Tomáš Krabec .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2005 .  15 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  4. Soziale Marktwirtschaft: ein Exportartikel für Tschechien? / Tomáš Krabec .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2005 .  23 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  5. Der wirtschaftliche Aufholprozess in Tschechien und die gemeinsame Aufholstrategie von Regierung und Nationalbank / Stanislav Šaroch .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2005 .  13 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  6. Penzijní reforma pro Českou republiku (inovativní přístup) / James Hyzl, Martin Kulhavý, Jiří Rusnok .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2005 .  20 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Penzijní reforma pro Českou republiku (inovativní přístup)
  7. Die Didaktik der deutschen Sprache im Wandel zwischen 1945 und 2000 / Maria Hammerich-Maier .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2005 .  31 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  8. Globalizing luxury automobiles through mergers: three brands at the crossroads / Pavel Štrach, André M. Everett .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2005 .  48 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Globalizing luxury automobiles through mergers: three brands at the crossroads


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.