Number of the records: 1  

Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory

  1. Author Pelikán, Tomáš (Author)
    TitleJak předcházet konfliktům a urovnávat spory : prodávající a spotřebitel / Tomáš Pelikán, Kateřina Bohůnková
    Spine TitleProdávající a spotřebitel - jak předcházet konfliktům a urovnávat spory
    Other author Bohůnková, Kateřina (Author)
    Issue stat.Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, 2005
    Phys.des.90 s.
    ISBN80-239-4293-x : 120.00 Kč
    EditionPodnikatelé a spotřebitelé
    Series/heading Podnikatelé a spotřebitelé
    NoteÚdaje o názvu a odpovědnosti převzaty z obálky
    Subj. Headings ochrana spotřebitele * psychologie prodeje * reklamace
    Form, Genre příručky
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC005.334.3 * 346.548 * (035)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 223803Půjčovna literaturydepozitář

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.