Number of the records: 1
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Author Nový, Ivan, 1956- (Author) Title (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold Other author Petzold, Jörg (Author) Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2006 Phys.des. 159 s. : portréty ; 24 cm ISBN 80-247-1321-7 198.00 Kč Edition Manažer. Prodej Series/heading Manažer. Prodej Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings management prodeje * psychologie prodeje Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.811 * 658.8:005.32 * (035) Annotation Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 239086 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1