Number of the records: 1  

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. Author Nový, Ivan, 1956- (Author)
    Title(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold
    Other author Petzold, Jörg (Author)
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2006
    Phys.des.159 s. : portréty ; 24 cm
    ISBN80-247-1321-7 198.00 Kč
    EditionManažer. Prodej
    Series/heading Manažer. Prodej
    NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings management prodeje * psychologie prodeje
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.811 * 658.8:005.32 * (035)
    AnnotationSlužby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 239086Půjčovna literaturydepozitář

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.