Number of the records: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. TitleMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Other author Halada, Jan, 1942- (Editor)
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
    Phys.des.118 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-3075-5 Kč 160.00
    NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie
    Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038.072) * (038)81
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 339033Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (until 05.12.2024)
    Marketingová komunikace a public relations

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.