Number of the records: 1
Marketing
Author Moudrý, Marek, 1974- (Author) Title Marketing : základy marketingu / Marek Moudrý Varying form of title Marketing - základy marketingu Issue Aktualizované 3. vydání Issue stat. Prostějov : Computer Media, 2015 Phys.des. svazků : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 30 cm ISBN 978-80-7402-218-0 978-80-7402-219-7 Note Obsahuje bibliografii Contains Učebnice studenta 1. 80 stran -- učebnice studenta 2. 80 stran -- Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice středních škol * metodické příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * (075.3) * (072) Country Czech Republic Language Czech Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps References Souborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu Parts Marketing :. Díl 1., Marketing :. Díl 2. References (2) - Part
Number of the records: 1