Number of the records: 1
International marketing
Author Král, Petr, 1979- (Author) Title International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook Other author Machková, Hana (Author) Lhotáková, Markéta, 1971- (Author) Cook, Gina, 1970- (Author) Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Publisher) Issue Second revised edition Issue stat. Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 Phys.des. 245 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-245-2152-7 Kč 361.00 Note Na obálce nad názvem: Faculty of International Relations Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings mezinárodní marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:339.564 * (048.8:082) Country Czech Republic Language English Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 351644 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1