Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author)
    TitleStrategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková
    Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (Publisher)
    IssueVydání 1.
    Issue stat.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
    Phys.des.147 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7494-353-9 Kč 98.00
    NoteNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty Ekonomické fakulty TUL
    Subj. Headings strategický marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.21 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 362839Půjčovna literaturymístní sklad
    Strategický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.