Number of the records: 1
Reklama
Author Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author) Title Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Other) Issue Vydanie druhé, rozšírené a prepracované Issue stat. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 Phys.des. 398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-87500-94-1 Kč 399.00 Note Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Obsahuje bibliografii Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8) Country Czech Republic Language Slovak Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 363964 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1