Number of the records: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Author Young, Miles, 1954- (Author) Title Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Uniform title Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Other author Juppa, Vlastimil (Translator) Issue První české vydání Issue stat. Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 Phys.des. 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm ISBN 978-80-256-2159-2 Kč 699.00 Note Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa. Poznámky. Obsahuje rejstřík Subj. Headings Ogilvy, David, 1911-1999 20. století podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658-051 * 659.1 * 659.19 * 659.1(091) * (437.3) * (048.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 364177 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1