Number of the records: 1  

Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations

  1. Author Fairchaild, Michael (Author)
    TitleJak zjistit skutečnou hodnotu v public relations / sestavil a napsal Michael Fairchaild
    Issue stat.Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c1999
    Phys.des.50 s. ; 21 cm
    ISBN80-239-1264-X
    NoteObálkový podnázev: návod pro určení měřitelných komunikačních cílů. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Translation ofHow to get real value from public relations
    Subj. Headings public relations * masmédia * mediální komunikace * 7 public relations * 7 mass media * 7 media communication
    Keywordsmediální hodnocení
    Form, Genre příručky * 7 handbooks and manuals
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.4 * 659.3 * 316.772.4 * (035)
    AnnotationBrožura si klade za cíl motivovat klienty i pracovníky PR za účelem lepšího využívání public relations jako cennějšího komunikačního nástroje. Je zaměřena na určení cílů, které jsou základním východiskem pro účinné zadání pro PR. Měřitelné cíle jsou začleněny do kontextu zadání a je rovněž připojen seznam otázek, které by měly pomoci při jejich sestavování. Jsou zde vysvětleny také některé principy a výzkumné metody používané při účinnosti PR programů, včetně hodnocení dopadu mediální publicity.. Praktický návod, který by měl klientům pomoci získat od svých PR konzultantů ty nejlepší výsledky, ať jde o externí firmy, nebo interní oddělení podniku.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.