Number of the records: 1
Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations
Author Fairchaild, Michael (Author) Title Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations / sestavil a napsal Michael Fairchaild Issue stat. Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c1999 Phys.des. 50 s. ; 21 cm ISBN 80-239-1264-X Note Obálkový podnázev: návod pro určení měřitelných komunikačních cílů. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Translation of How to get real value from public relations Subj. Headings public relations * masmédia * mediální komunikace * 7 public relations * 7 mass media * 7 media communication Keywords mediální hodnocení Form, Genre příručky * 7 handbooks and manuals Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.4 * 659.3 * 316.772.4 * (035) Annotation Brožura si klade za cíl motivovat klienty i pracovníky PR za účelem lepšího využívání public relations jako cennějšího komunikačního nástroje. Je zaměřena na určení cílů, které jsou základním východiskem pro účinné zadání pro PR. Měřitelné cíle jsou začleněny do kontextu zadání a je rovněž připojen seznam otázek, které by měly pomoci při jejich sestavování. Jsou zde vysvětleny také některé principy a výzkumné metody používané při účinnosti PR programů, včetně hodnocení dopadu mediální publicity.. Praktický návod, který by měl klientům pomoci získat od svých PR konzultantů ty nejlepší výsledky, ať jde o externí firmy, nebo interní oddělení podniku. Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1