Number of the records: 1  

Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje

  1. Author Rumpel, Petr, 1964- (Author)
    TitleTeritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Ostrava : Ostravská univerzita, 2003
    Phys.des.57 s. ; 30 cm
    ISBN80-7042-957-7
    EditionSystém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    Series/headingSystém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    NoteStudijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    Subj. Headings teritoriální marketing * 7 regional marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC332.146 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.