Number of the records: 1
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
Author Marinič, Pavel, 1955- (Author) Title Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič Other corp. Dolin (firma) Vysoká škola ekonomická v Praze Issue Vyd. 1. Issue stat. Brno : Moravské zemské muzeum, 2004 Phys.des. 144 s. : il. ; 22 cm ISBN 80-7028-226-6 Note 500 výt.. Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin. Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze. Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings měření výkonnosti * řízení vztahů se zákazníky * 7 performance measurement * 7 customer relationship management Form, Genre studie * 7 studies Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.962.13:005.332.1 * 005.346 * (048.8) Annotation Publikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti. Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1