Number of the records: 1  

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

  1. Author Marinič, Pavel, 1955- (Author)
    TitleTvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič
    Other corp. Dolin (firma)
    Vysoká škola ekonomická v Praze
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Brno : Moravské zemské muzeum, 2004
    Phys.des.144 s. : il. ; 22 cm
    ISBN80-7028-226-6
    Note500 výt.. Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin. Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze. Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings měření výkonnosti * řízení vztahů se zákazníky * 7 performance measurement * 7 customer relationship management
    Form, Genre studie * 7 studies
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.962.13:005.332.1 * 005.346 * (048.8)
    AnnotationPublikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.