Number of the records: 1
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití
Title Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.] Other author Starzyczná, Halina, 1956- (Author) Issue stat. V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007 Phys.des. 250 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7248-451-5 Edition Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné Series/heading Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia oeconomica Note 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno odborné veřejnosti Language note Část. polský text, anglické resumé Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * strategický marketing * společenská odpovědnost firem * řízení vztahů se zákazníky - Česko * řízení vztahů se zákazníky - Polsko * 7 customer relationship management * 7 strategic marketing * 7 corporate social responsibility * 7 customer relationship management - Czechia * 7 customer relationship management - Poland Form, Genre monografie * případové studie * 7 monographs * 7 case studies Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 005.346 * 658.8:005.21 * 005.35 * (437.3) * (438) * (048.8) * (078.7) Country Czech Republic Language Czech * Polish URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1