Number of the records: 1  

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

  1. TitleMetodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.]
    Other author Starzyczná, Halina, 1956- (Author)
    Issue stat.V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007
    Phys.des.250 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7248-451-5
    EditionStudia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
    Series/headingSlezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia oeconomica
    Note150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno odborné veřejnosti
    Language noteČást. polský text, anglické resumé
    Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * strategický marketing * společenská odpovědnost firem * řízení vztahů se zákazníky - Česko * řízení vztahů se zákazníky - Polsko * 7 customer relationship management * 7 strategic marketing * 7 corporate social responsibility * 7 customer relationship management - Czechia * 7 customer relationship management - Poland
    Form, Genre monografie * případové studie * 7 monographs * 7 case studies
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC005.346 * 658.8:005.21 * 005.35 * (437.3) * (438) * (048.8) * (078.7)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech * Polish
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.