Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author)
    TitleZáklady marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
    Other author Honzáková, Iveta, 1967- (Author)
    IssueVyd. 2.
    Issue stat.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2003
    Phys.des.157 s. ; 21 cm
    ISBN80-7083-749-7
    NoteDOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.