Number of the records: 1  

Základy marketingu pro střední odborné školy

  1. Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    TitleZáklady marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová
    Cover TitleZáklady marketingu pro střední školy
    Spine TitleZáklady marketingu
    Other author Strnad, Pavel, 1938-2014 (Author)
    Vydrová, Jaruše (Author)
    IssueDruhé vydání
    Issue stat.Praha : Fortuna, 1999
    Phys.des.164 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN80-7168-668-9 Kč 83,00
    80-7168-668-9
    NoteV dotisku z roku 2003 je chybně údaj o vydání: První vydání - dotisk, správně má být: Druhé vydání - dotisk; v tiráži též chybně ISBN prvního vydání, správné ISBN druhého vydání je na rubu titulní stránky. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice středních škol * 7 textbooks (secondary)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * (075.3)
    AnnotationStředoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu pro střední odborné školy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.