Number of the records: 1  

Chování spotřebitele a výzkum trhu

  1. Author Bártová, Hilda (Author)
    TitleChování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka
    Other author Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
    Koudelka, Jan (Author)
    Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    IssueVyd. 2., přeprac.
    Issue stat.V Praze : Oeconomica, 2004
    Phys.des.243 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0778-1 Kč 99,00
    Note400 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Subj. Headings spotřebitelské chování * marketingový výzkum * 7 consumer behavior * 7 marketing research
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC366.1 * 658.8:005.52 * (075.8)
    AnnotationSkripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Chování spotřebitele a výzkum trhu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.