Number of the records: 1  

Sonatina drammatica

  1. Author Fried, Alexej, 1922-2011 (Composer)
    TitleSonatina drammatica [zvukový záznam] / Alexej Fried. Japonský rok / Jan Vičar. III. smyčcový kvartet / Jan Klusák
    Other author Vičar, Jan, 1949- Japonský rok
    Klusák, Jan, 1934- Kvartety, smyčcové nástroje, č. 3
    Vavrda, Igor, 1948-2013 (Instrumentalist)
    Vidlák, Milan, 1951- (Instrumentalist)
    Bialasová, Miroslava (Instrumentalist)
    Střelcová, Svatava (Instrumentalist)
    Majtnerová, Jana, 1944- (Vocalist)
    Steinmetz, Karel, 1945- (Writer of accompanying material)
    Novák, Miroslav, 1924-1982 (Translator)
    Vladislav, Jan, 1923-2009 (Translator)
    Other corp. Sukovo kvarteto (1968- )
    Issue stat.[Praha] : Panton, p1984
    Phys.des.1 zvuková deska : analog, stereo, 33 1/3 ot/min ; 30 cm
    Publ.no8111 0477. Panton
    NoteGramofonová deska. Sleeve-note Karel Steinmetz. Cyklus 5 písní Japonský rok pro soprán, flétnu a klavír na slova japonského básníka Bašó přeložili Miroslav Novák a Jan Vladislav
    Jana Majtnerová, zpěv (soprán) ; Miroslava bialasová, flétna ; Igor Vavrda, housle ; Milan Vidlák, Svatava Střelcová, klavír ; Sukovo kvarteto
    Language noteDoprovodný text česky, německy, anglicky a francouzsky
    ContainsSonatina drammatica : pro housle a klavír (Allegro ; Andante ; Allegro) / A. Fried -- Japonský rok : cyklus pěti písní (Jaro ; Léto ; Podzim ; Zima ; Závěr) / J. Vičar -- III. smyčcový kvartet / J. Klusák
    CreditsHudební režie Vojtěch Mojžíš ; zvuková režie václav Zamazal
    Subj. Headings 20. století
    vážná hudba - Česko - 20. stol. * komorní hudba * sonáty - housle, klavír * smyčcové kvartety * písně - soprán, flétna, klavír
    Form, Genre gramofonové desky
    Conspect78 - Hudba
    UDC784.3/.7 * 782/785 * 785.7 * (086.72)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindAudiorecords
    Call numberLocationSublocationInfo
    G 3765Půjčovna literaturydepozitář
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.