Number of the records: 1  

POP - In-store komunikace v praxi

  1. Author Boček, Martin (Author)
    TitlePOP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv
    Other author Jesenský, Daniel (Author)
    Krofiánová, Daniela (Author)
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2009
    Phys.des.215 s., [8] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2840-7 298.00 Kč
    EditionManažer. Marketing
    Series/heading Manažer. Marketing
    NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketingová komunikace * spotřebitelské chování * sociální chování * individuální spotřeba * public relations * maloobchod
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC(035) * 339.37 * 659.4 * 330.567.22 * 159.922.2 * 366.1 * 658.8:316.77
    AnnotationPrvní česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP akti
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 269174Půjčovna literaturydepozitář
    J 269174 aPůjčovna literaturydepozitář
    POP - In-store komunikace v praxi

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.