Number of the records: 1
Emocenomie
Author Hill, Dan, 1959- (Author) Title Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová] Portion of title Vliv emocí na obchodní úspěch Other author Brejlová, Dagmar, 1974- (Translator) Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Fragment, 2010 Phys.des. 350 s. : il., grafická znázornění ; 24 cm ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.) : 599.00 Kč Edition Manažerská literatura Series/heading Manažerská literatura (Fragment) Note Na tit. s. pod názvem: revidované vydání. Terminologický slovník Obsahuje bibliografii a rejstřík Translation of Emotionomics Subj. Headings emoce * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej - obchodní j * obchodní jednání - psychologické aspekty * personální management Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 17.024.4 * 339.138 * 659.144.1 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8) Country Czech Republic Language Czech URL Obsah Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 291339 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1