Number of the records: 1
Marketing of agriculture in developing countries
Author Havel, Jiří, 1933- (Author) Title Marketing of agriculture in developing countries / author Jiří Havel ; co-author Petra Holíková Other author Chaloupková, Petra (Author) Issue stat. Prague : Czech University of Agriculture, Institute of Tropics and Subtropics, 2006 Phys.des. 108 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-213-1529-6 Kč 170,00 Note 50 výt.. Terminologický slovník. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno studentům Institutu tropů a subtropů Subj. Headings ekonomika zemědělství - rozvojové země * marketingový management - rozvojové země * 7 economics of agriculture - developing countries * 7 marketing management - developing countries Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 338.43.01 * 658.8:005 * (1-773) * (075.8) Country Czech Republic Language English URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1