Number of the records: 1  

Event marketing

  1. Author Šindler, Petr, 1972- (Author)
    TitleEvent marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2003
    Phys.des.236 s. : barev. il. ; 24 cm
    ISBN80-247-0646-6 (váz.) : 369.00 Kč
    EditionManažer
    Series/heading Manažer
    NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings event marketing
    Form, Genre studie
    UDC658.8:394.4 * (048.8)
    AnnotationJak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 213240Půjčovna literaturydepozitářvypůjčený (until 04.12.2024)
    Event marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.