Number of the records: 1
Event marketing
Author Šindler, Petr, 1972- (Author) Title Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2003 Phys.des. 236 s. : barev. il. ; 24 cm ISBN 80-247-0646-6 (váz.) : 369.00 Kč Edition Manažer Series/heading Manažer Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings event marketing Form, Genre studie UDC 658.8:394.4 * (048.8) Annotation Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 213240 Půjčovna literatury depozitář vypůjčený (until 04.12.2024)
Number of the records: 1