Number of the records: 1
Jak zákazník vnímá reklamu
Author Du Plessis, Erik (Author) Title Jak zákazník vnímá reklamu / Eric du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann] Other author Jungmann, Vilém (Translator) Issue Vyd. 1. Issue stat. Brno : Computer Press, c2007 Phys.des. xi, 215 s. : il. ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.) : 369.00 Kč Note Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografii a rejstřík Translation of Advertised mind Subj. Headings reklama a propagace * spotřebitelé * spotřebitelské chování - psychologické aspekty * spotřebitelské jednání - psychologické aspekty Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC (035) * 366 * 366.1 * 659.1 Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 245503 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1