Number of the records: 1
Marketing obchodní firmy
Author Zamazalová, Marcela (Author) Title Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2009 Phys.des. 232 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2049-4 298.00 Kč Edition Manažer. Marketing Series/heading Manažer. Marketing Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings obchodní podniky * podnikový management * marketingový management Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 334.711 * 658 * 658.8:005 * (035) Annotation V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 266416 Půjčovna literatury depozitář J 266416 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1