Number of the records: 1
Marketing: principy a nástroje
Author Koudelka, Jan (Author) Title Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra Other author Vávra, Oldřich (Author) Issue Vyd. 1. Issue stat. Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 Phys.des. 257 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) : 200.00 Kč Edition Edice učebních textů. Marketing Series/heading Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů Marketing Note Terminologický slovník Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 271919 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1