Number of the records: 1
Metody výzkumu médií
Author Trampota, Tomáš (Author) Title Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Other author Vojtěchovská, Martina, 1974- (Author) Issue Vyd. 1. Issue stat. Praha : Portál, 2010 Phys.des. 296 s. : il., grafická znázornění ; 20 cm ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.) : 365.00 Kč Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Subj. Headings výzkum médií - metodologie Form, Genre monografie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC (048.8) * 316.774:303 Annotation Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 286451 Půjčovna literatury místní sklad J 286451 a Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1