Number of the records: 1
Sportovní marketing
Author Kunz, Vilém, 1974- (Author) Title Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz Issue První vydání Issue stat. Praha : Grada Publishing, 2018 Phys.des. 173 stran : ilustrace ; 24 xcm ISBN 978-80-271-0560-1 Kč 269.00 Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings sportovní management * ekonomika sportu * marketing * reklama a propagace * sponzorství Form, Genre monografie Conspect 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení UDC 796.062 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 338.246.027 * (048.8) Annotation Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 365790 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1