Number of the records: 1
Základy marketingu pro střední odborné školy
Author Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Title Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová Cover Title Základy marketingu pro střední školy Spine Title Základy marketingu Other author Strnad, Pavel, 1938-2014 (Author) Vydrová, Jaruše (Author) Issue Druhé vydání Issue stat. Praha : Fortuna, 1999 Phys.des. 164 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm ISBN 80-7168-668-9 Kč 83,00 80-7168-668-9 Note V dotisku z roku 2003 je chybně údaj o vydání: První vydání - dotisk, správně má být: Druhé vydání - dotisk; v tiráži též chybně ISBN prvního vydání, správné ISBN druhého vydání je na rubu titulní stránky. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketing * 7 marketing Form, Genre učebnice středních škol * 7 textbooks (secondary) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075.3) Annotation Středoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu. Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1