Number of the records: 1
Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
Author Tomek, Gustav, 1935-2017 (Author) Title Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti / Gustav Tomek, Věra Vávrová Portion of title 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti Varying form of title Vize tržního úspěchu, aneb, Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti Vize tržního úspěchu Other author Vávrová, Věra, 1955- (Author) Issue 1. vyd. Issue stat. [Praha] : Professional Publishing, 2012 Phys.des. 262 s., [2] složené l. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-7431-071-3 (váz.) : 298.00 Kč Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings marketingový management * strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky * inovace * konkurenceschopnost * logistika (management) Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 001.895 * 658.8:005 * 005.21 * 005.346 * 330.341.1 * 005.332.4 * 005.51 * (048.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 303692 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1