Number of the records: 1
Mezinárodní marketing
Author Machková, Hana (Author) Title Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková Issue 4. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2015 Phys.des. 194 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-5366-9 Kč 299.00 Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings mezinárodní marketing Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:339.564 * (048.8) Annotation Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 333045 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1