Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Title Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Other author Honzáková, Iveta, 1967- (Author) Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Issue Vyd. 4., dopl. a aktualiz. Issue stat. Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009 Phys.des. 176 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7372-514-3 (brož.) : 86.00 Kč Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty EF, 2. roč. Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Obsah Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 278678 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1