Number of the records: 1
Politický marketing
Author Jabłoński, Andrzej (Author) Title Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Other author Kopeček, Lubomír, 1975- (Translator) Issue Vyd. 1. Issue stat. Brno : Barrister & Principal, 2006 Phys.des. 203 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7364-011-2 (brož.) : 245.00 Kč Edition Studium Series/heading Studium (Barrister & Principal) Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Translation of Marketing polityczny w teorii i praktyce Subj. Headings politika * politická kampaň * marketing Form, Genre sborníky Conspect 32 - Politika UDC 339.138 * 32 * 32.019.51 * 658.8 * (082) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 235158 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1