Number of the records: 1
Mezinárodní marketing
Author Machková, Hana (Author) Title Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková Issue 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2009 Phys.des. 196 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2986-2 299.00 Kč Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings mezinárodní marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:339.564 * (035) Annotation Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny so Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 274584 Půjčovna literatury depozitář J 274584 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1