Number of the records: 1
Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory
Author Pelikán, Tomáš (Author) Title Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory : prodávající a spotřebitel / Tomáš Pelikán, Kateřina Bohůnková Spine Title Prodávající a spotřebitel - jak předcházet konfliktům a urovnávat spory Other author Bohůnková, Kateřina (Author) Issue stat. Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, 2005 Phys.des. 90 s. ISBN 80-239-4293-x : 120.00 Kč Edition Podnikatelé a spotřebitelé Series/heading Podnikatelé a spotřebitelé Note Údaje o názvu a odpovědnosti převzaty z obálky Subj. Headings ochrana spotřebitele * psychologie prodeje * reklamace Form, Genre příručky Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 005.334.3 * 346.548 * (035) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 223803 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1