Number of the records: 1
Marketing
Author Foret, Miroslav, 1946- (Author) Title Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Other author Procházka, Petr (Author) Urbánek, Tomáš, 1950- (Author) Issue Vyd. 2. Issue stat. Brno : Computer Press, 2005 Phys.des. vi, 149 s. ; 23 cm ISBN 80-251-0790-6 (brož.) : 197.00 Kč Edition Praxe manažera Series/heading Praxe manažera (Computer Press) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 233090 Půjčovna literatury depozitář J 233090 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1