Number of the records: 1
Základy marketingu
Title Základy marketingu / kolektiv [Jana Boučková ... et al.] Other author Boučková, Jana (Author) Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Issue 3. nezm. vyd. Issue stat. Praha : Oeconomica, 2007 Phys.des. 220 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-245-1169-6 (brož.) : 122.00 Kč Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2. dotisk 3. vydání r. 2008 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Audience Určeno pro bakalářské studium na VŠE Praha Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 4, currently available 4 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 247604 Půjčovna literatury depozitář J 247604 a Půjčovna literatury depozitář J 247604 b Půjčovna literatury depozitář J 247604 c Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1