Number of the records: 1
The brand gap
Author Neumeier, Marty (Author) Title The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem / Marty Neumeier Portion of title Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem Issue Vyd. 1. Issue stat. Praha : AnFas, c2008 Phys.des. 186 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-254-2150-5 (brož.) : 199.00 Kč Note Přeloženo z angličtiny. Rozložená tit. s. Translation of Brand gap Subj. Headings oceňování obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.626 * 005:658.626 * 658.8:316.77 * (035) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 262069 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1