Number of the records: 1
Reklama
Author Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author) Title Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Issue Vyd. 1. Issue stat. Zlín : VeRBuM, c2010 Phys.des. 318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.) 290.00 Kč Note 1000 výt.. Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Obsahuje bibliografii Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8) Country Czech Republic Language Slovak URL Obsah Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 284805 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1