Number of the records: 1  

Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

  1. Author Vavrečka, Jan, 1973- (Author)
    TitleVeřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.V Praze : Troas, 2011
    Phys.des.114 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904595-2-6 (brož.) : 440.00 Kč
    Note350 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings reklama a propagace - země Evropské unie * regulace reklamy - země Evropské unie * etické kodexy - země Evropské unie * společenská odpovědnost firem - země Evropské unie
    Form, Genre studie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 351.824.5 * 17.021/.024 * 005.35 * (4) * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 301308Půjčovna literaturymístní sklad
    Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.