Number of the records: 1
Metodologie marketingových výzkumů
Author Roubal, Ondřej (Author) Title Metodologie marketingových výzkumů / Ondřej Roubal, Iva Petrová, František Zich Other author Petrová, Iva (Author) Zich, František, 1935- (Author) Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2014 Phys.des. 142 s. : il. ; 26 cm ISBN 978-80-7408-092-0 539.00 Kč Note Vydáno v edici (nakl.) Eupress Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketingový výzkum - metodologie * marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * 658.8:005.52 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 327648 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1