Number of the records: 1
Intuitivní marketing pro 21. století
Author Toman, Miloš (Author) Title Intuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman Issue Vydání 1. Issue stat. Praha : Management Press, 2016 Phys.des. 163 stran ; 21 cm ISBN 978-80-7261-399-1 Kč 289.00 Subj. Headings marketing - psychologické aspekty Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 * 159.9 * (035) Annotation Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 343494 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1